MRS REAPER

Jag måste berätta en sak, jag har en idol. Och det är nämligen så att det är bloggaren bakom denna fantastiska blogg - www.mrsreaper.blogg.se. Hon har en sån underbar känsla för humor, mode och självkänsla. Jag beundrar denna tjej så enormt! Trots det så vågar jag aldrig kommentera, tänk om hon inte svarar? eller  tycker att jag är töntig? ful? Nej, men nu vågar jag tala ut, hon är min favorit som både bloggare och kändis. Bäst helt enkelt! TACK FÖR ATT DU FINNS! Du är en sann inspirationskälla! Tack!! <3
Din beundrare, ditt fan.
Berit Samuelsson

Pinka ditt revir!
Postat av: Mrs.reaper

Sv: Naw, gud tack så mycket. :D

Nej såklart inte jag skulle tycka du är töntig eller ful, du låter lite som en snäll och söt tjej. ;)

2011-05-11 @ 21:36:37
Postat av: hjärtrud

ja berit är verkligen en söt 50+are hon är värd allt på jorden vår!

2011-05-11 @ 22:05:05
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAhAHAhAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA säger inget mer.

2011-05-11 @ 23:48:14
Postat av: Nour

HAHAHHAHAHHA, WTTTFF? KÄNSLA FÖR MODE OMFG. Hon "mrs reaper" är en töönt, helt seriöst hur kan man tycka att hon klär sig snygg? hahaha omg.

2011-05-12 @ 17:06:35
URL: http://musicmoviefashion.blogspot.com/
Postat av: kiba

Jag har en ny blogg ifall du undrar. :)

Ja, det är mrs.reaper!

2011-06-17 @ 16:57:22
URL: http://kibaaz.webblogg.se/
Postat av: okami

Ny blogg igen: http://okamii.blogg.se

(mrs.reaper ifall du undrar!^^')

2011-07-13 @ 09:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0