Berit som skriver - TACK LILI

lili om Hjärtruds trendspaning:
Vilken underbar kombination, stringjeans, fleeceväst och akvarieklackar, ska genast haka på den trenden! Och så praktiskt med braxor med inbyggd underbyxa så behöver man bara ha långkalsonger under!
SVAR:
Åh, vi vet, vi vet!! Men jag vill gärna ta upp dig här på bloggen, för vi har nämligen uppmärksammat att du gillar och kommenterar vår kära blogg! Detta uppskattar vi något enormt så därför vill vi tacka dig!! TACK!
Till dig, Lili, skickar vi en hipp bild på läckra skor! Ett hett tips till våren!

Er,
Berit Samuelsson

Pinka ditt revir!
Postat av: lili

Åh mina käraste vänner, jag beundrar er så och det är en ära att få omnämnas i eran ljuva blogg. Det är JAG som är tacksam över att ni kan förgylla min dag med eran stilkänsla och trendkoll. Titta bara på skorna, så fräsiga att man knappt skulle våga ta på sig dem. Tack än en gång, er Lili.

2011-03-05 @ 21:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0