Fashion.

Goddag, ni hippa där ute! Ja, som ni vet finns det ju något som alla pratar om nuförtiden - fashion. Detta ord är mycket hippt, inte för att jag vet så mycket om själva ordet. Men jag kan oerhört mycket hipp information om detta. Jo, bilden ovan är två exempel på män med stil. Jag tycker att alla borde ta efter detta! HIPPT!
Tack för mig,
Ha det,
Berit Samuelsson
Ps. Bilder tagna från hippa söksidan www.google.se

Pinka ditt revir!
Postat av: Mariella

Mitt namn är Berit Samuelsson och jag skulle vilja varmt välkomna dig till min hippa blogg som jag och två andra bloggkollegor Ole-Bert och Hjärtrud driver. Vi är oerhört tacksamma för att bloggvärlden har accepterat oss som är femtioplussare, alltsa gett oss en ny plats i samhället. Vi vill skapa en ny generation med starka femtioplussare. Du verkar vara en hipp tjej som gör att

jag känner mig stolt över dagens ungdom. Verkligen häftigt att få träffa en massa kända människor. Själv träffade jag Gunde Svan här om dagen! Ha det nu väldans bra, käre du.



Hejsan! Kul att du Berit har kikat förbi min blogg och tack så mycket för de fina orden :)

Jag, mina systrar och våra kompisar brukar gå på spelningar/konserter/signeringar tillsammans så vi har sett en hel del kända människor.



Kul att du träffa Gunde Svan. Han är ju från Dalarna precis som jag :)



Ha en bra dag! //Mariella

2010-11-29 @ 19:23:34
URL: http://ooellaoo.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sv; Hehe jo det är det nog! tack så mycket! :)

2010-11-30 @ 17:14:40
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0