Lite hippt sådär - Berit Anna-Karin Gunilla Samuelsson

Nämen sicken fina skor denna tjej har! Jag skulle verkligen passa i dem, eller vad tycker ni fina läsare? Skulle nog passa finfint till min lång jeanskjol med gröna imiterade läderdetaljer! Och så en hipp stickad kofta i ull till det, va? Vad säger ni hippa läsare? Man vill väl trots allt hänga med i svängarna som dessa dagens ungdomar gör! Säger ett ord - HIPPT!

Uppdatering: Nej, vet ni vad! Min käre vän och bloggkollega Hjärtrud varnade mig för dessa, hon kallade dem för vulgära och trots mot vår käre gud. Jag är nog tvungen att håla med henne. Trots att jag vill vara lite hipp...

Eran Idol, inspirationskälla och förebild - Berit Anna-Karin Gunilla Samuelsson.


Pinka ditt revir!
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

Tack så mycket! :)

Jag har gjort min header i Photoshop cs3 med hjälp av lite "brushes" som man kan ladda ner till programmet! :)



Ha det bra!

2010-11-30 @ 20:10:03
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

De skorna är så jäkla nice ^^, Läs gärna min blogg; fester, sminktips, shopping, min valp och mycket mer!



Dagens sminkningstips; party-makeup!! Checka in och kolla :):)

2010-11-30 @ 20:44:38
URL: http://jessicacarlson.blogg.se/
Postat av: lili

Riktigt fräsiga skor! Tänkte först att jag var lite för gammal för dem, jag fyller ju för jösse namn femtiosex, men nu tror jag bestämt jag skall köpa dem! Och ha till min skära knälånga manchesterkjol och en gredelin jumper till! Jag kommer vara fränast i bingohallen!

2010-12-03 @ 00:00:24
Postat av: Alice herbst

De där skorna kan vara snygga till den lilla svarta klänningen. :)

2010-12-03 @ 16:09:34
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se
Postat av: Laila

ser inte så snygga ut :P

2010-12-03 @ 16:52:13
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sure bacon att ni är 50+...

Snarare 12+ kanske!?

2010-12-03 @ 21:22:08
Postat av: Berit Samuelsson - stolt delägare av www.hippt.blogg.se

Vad snackar du om - Bacon?



Varma kramar!

2010-12-03 @ 21:24:17
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: julia

haha va omogna man fattar ju att ni driver men jävligt bra humor x) fula skor

2010-12-03 @ 23:27:31
Postat av: Ebba :D

Ni är ju skitcoola! Ett par tanter på 50+ men riktigt, riktigt unga i sinnet :D Skulle gärna se dig i ett par såna där ni e ju fan asgrymma! Grymare än Kissie, Kenza, Foki, Blondinbella och alla dom där, ett par riktiga pensionärsjävlar som släpper loss! Love it!!!!

2010-12-05 @ 00:11:56
Postat av: Berit Samuelsson - stolt delägare av www.hippt.blogg.se

Svar till:



Lili; tänk att du är så hipp! du skulle nästan kunna få skriva en rad eller två på våran hippa blogg. vi uppskattar dig! och du får gärna bjuda med oss på bingo! Tack käre du!!



Julia; Omogna? kallar du oss för omogna? detta var minsann något nytt! TACK, käre du för dina fina ord om våran humor! Vi uppskattar!



Ebba; Käre Ebba!! Du är precis en sådan ung läsare som vi verkligen uppskattar! Du är nog den hippaste hittills! Tack för att du är en sån positiv själ och är alldeles alldeles HIPP!!! <3



Varma hälsningar

Berit Samuelsson

2010-12-05 @ 09:17:27
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKÖÖNASTE BLOGGEN JU XD

2010-12-12 @ 14:22:21
Postat av: lili

Åh, gudars, jag ursäktar så att jag inte såg ert svar. Jag är inte så bra på elektronik, förstår ni. Men tackar och bockar, jag uppskattar eran ljuva blogg!

2010-12-19 @ 18:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0