Berit som skriver - hej ni kära.

Goddag!
Det var inte igår som jag tittade in här för en liten visit. Självklart känner jag mig besviken på mig själv för att jag inte skrivit under alla dessa månader!
Men för att skriva om något aktuellt - julen! Jag älskar ju denna jul! Underbart!
Designen är ju lite ändrad... För tillfället. Får se om jag (Berran) kan ta mig i nacken och börja skriva för att upprätthålla er kära läsare. För ni är ju verkligen många, kollade liksom våran statistik. Och vet ni vad jag såg, 99 000 tusen, jag menar! Herregud! Är det verkligen så många som vill höra om våra liv? Helt fantastiskt! Åh herre!
Nu ska jag gå till bädd, ska ju förstås som vanligt gå upp för att sjunga i kyrkan. Det är ju som varje lördag det, underbart med lite rutiner!
Ha det nu toppen
Eran idol Berit Samuelsson, stolt delägare av www.hippt.blogg.se

Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0