Ole-bert som skriver

God eftermiddag! Tanken slog mig att ni inte har någon information om våran fritid! Själv har jag många hobbys! Lite dyrt kan det bli, siffrorna simmar iväg i en väldans fart, men icke ska dem hindra mig! Har fotograferat fotografier från min middag jag sparade och gjorde ett konstverk jag kunde sälja för 10 kr till grannen Tom!

Tom är en härlig kille han! Undra varför han säkert slösar bort 100 kr på mig? Det kanske var det där han nämnde om att han har minnesförlust... Vad är det för en liten toksak egentligen?

Din egen Ole-bert!

Pinka ditt revir!
Postat av: Berit!

TrevligtTrevligt! Ole-bert vad du är flitig!

// Berit!

2010-06-15 @ 18:44:53
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Tom Havenbach

Hej! Jag heter också Tom! Vilket sammanträffande, för jag har precis en sådan där hemma jag med! Lustigt och knasigt....

2010-06-15 @ 18:46:06
Postat av: Ole-bert

Tackar tackar Berit! Jag är smickrad!

2010-06-15 @ 18:53:57
Postat av: Ole-bert

Tom, tom , gamle stolle!

2010-06-15 @ 18:54:40
Postat av: Berit!

Tom?? Hippa Tomtomtom? Himlens vad jag har saknat dig!



// LÄckre Bäärit

2010-06-16 @ 09:36:55
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0