Berit som skriver - 20 inlägget!

God förmiddag! Som ni hippa människor ser, så är detta ett inlägg tillägnat vårat tjugonde inlägg! Läckert! Såå hippt! Jag, Ole-Bert och Hjärtrud är tacksamma! Kom ihåg, hon heter Hjärtrud, INTE Stjärtrud! HOn blir ledsen! Nu tillbaka till det tjugonde inlägget, jag är så glad att vi har skrivit med detta, tjugo hippa inlägg. Jag älskar våran läckra blogg!


Ser ni likheten? Jag gör!

// Hippa & läckre Bäärit

Pinka ditt revir!
Postat av: Lars Ericcson.

Hej, www.hippt.blogg.se! Jag som stolt 50+are är enormt rörd av eran fantastiska blogg. Den berör mig djupt in i själen och ställer mig inför frågor som är enormt viktiga för oss 50+are. Jag vill tacka er för erat tålamod och eran nogrannhet då ni skriver era inlägg med den sån elegans och underhumor som kan få vem som helts på fall. Ni är ett underbart team som många ser upp till, inklusive jag själv. Ni har något stort på gång, det vill jag lova! Kom ihåg att ge er själva en klapp på axeln och tänka en tanke på hur fantastiska ni igentligen är! Glöm inte bort er själva i framgången. Inte för att jag tror det men iallafall så ger jag er detta tips - andas ibland och försök inse hur bra ni faktiskt är. Jag skulle se ett möte med er i högsta person skulle vara en utmärkt idé, för oss alla tror jag. För min egen skull såklart. Men också för eran, eftersom ni säkert kan bli inspererade av mig också. Men glöm inte bort mig i röran av beundrare och fan som snart kommer komma! Autografer motages med stor entusiasm!



Varma hälsningar

Lars Ericcson

2010-06-16 @ 13:26:03
URL: http://Ingen blogg jag har, nej.
Postat av: Ole-bert

Jag gör!

/Din kamrat Ole-bert

2010-06-16 @ 13:49:00
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0