Hjärtrud som skriver-Om dessa telefoner

Hejsan där ute vid manikerna!
Man har ju hört så mycket om dessa så kallade >MOBBILTELEFONER< på sistonde!
Mina vänner har tyckt att det var dags för mig!
Och eftersom jag är Så hipp så har jag nu tagit steget mot framtiden och utväcklingen!
Och skaffat mig en sådan kallad mobbil som dagen ungdomar pratar så mycket om!
Här är den!
Hipp va?
Vad tycks?
vist är jag hipp!

Pinka ditt revir!
Postat av: ottilia

Åh näMEN! Vad HIPP du är! Jag skulle också vilja vara så HIPP! Finemang säger jag då jag! :D



höhöhö ;)

2010-07-02 @ 18:50:06
Postat av: Hjärtrud

vist är jag väl lite si så där hipp!

Ha det!

2010-07-03 @ 17:36:24
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: jojo

haha ni skämtar va?? :S

2010-10-28 @ 15:09:34
Postat av: Berit Samuelsson

Nämen kära vän, varför skulle vi skämta? Vi är bara lite nya här på Internet! Tack för kommentaren!



Många kramar Berit Samuelsson

2010-11-25 @ 17:39:26
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0