OJ GLÖMDE Måns & Marie!

SÅ ETT TILL EXEMPLAR MEN DET HÄR PARET ÄR VÄL TUFFT?!
SOM UNGA:
LITE MOGNAR OCH ÄLDRE!
Se äldre läcke man med hipp ung brutta.
Måns                                                    Marie

Pinka ditt revir!
Postat av: skummbananer

Jo jag skulle bara säga att jag älskar er blogg! Den är helt fantastisk, jag har fått mycktet insperation från den här bloggen och nu när ni inte har bloggat på ett tag så har jag känt att mitt självförtroende har sänkts lite.. Så jag ber er: fortsätt blogga! btw jag har skickat vänförfrågan på fb men inget svar. Skamligt!



Mvh (= Mega världens hippaste)fan

2011-03-28 @ 19:40:34
URL: http://modesvamparna.blogg.se/
Postat av: Victor Jägerholm - Gaylifet i Jönköping

Hej Hej! :)

Va med i min tävling om en plattång!

Ända du ska göra är kommentera "jag är med" i tävlingsinlägget och sen länka min tävling :)

Kram Kram på dej o lycka till! :)

2011-04-14 @ 09:12:14
URL: http://gaylifet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0