revo, revo, revolution ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Nämen sicken hippt att ni har hittat in till oss här på hippt.blogg.se! VI är er oerhört tacksamma! Nu ska jag berätta en "saga" för er;
Jag var ute och gick och tog mig en liten promenad i det väldans varma vårvädret. Men så plötsligt kom det fram en sådan där hipp ungdom och frågade mig: "jo, tjena liksom typ alltså är du liksom inte typ för gammal för den där klänningen..." . Då tänkte jag på det viset att ; vadå? får minsann inte vi hippa vackra gamla människor bära en halvt genomskinlig klänning? nej för tusan, gummor nu gör vi revolution; VI SKA VISA ALLA UNGDOMAR ATT VI KAN KLÄ OSS HIPPT!!
tack för mig; BERIT SAMUELSSON

Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0