Ole-bert som skriver- Min store talanggubbe Kluster

Har precis kommit från en händelserikdag hos Tand"lekaren". Här kommer hela historien:
Jo det är så att min tandläkare (som för övrigt är döpt till Kluster Manndariner) är väldigt bra på två saker. Dans och Konst. Dans har ingenting med saken att göra men jag tyckte det var frestande att ha med. Så Klussan ritade ett självporträtt av mig! Jag är så stolt att jag måste klia mig på näsan! Kolla in talangerna i denne unge 76 åriga mans konstarkiv:
Lite skärpa i den där va? Som jag hörde en chic tjej på "Gamla Stadens" Tunnelbanestation säga: "Den är lite cool" Käckt uttryck det där! Borde plugga in det i ordförrådet!

Låt dagen flyga! /Allas vår Ole-bert Jansson Fernando Glen Jonas-gregor Olesson

Pinka ditt revir!
Postat av: Berit Samuelsson - stolt delägare av www.hippt.blogg.se

Underbar bild på dig Ollan!

2010-11-26 @ 21:54:10
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0