Berit som skriver - detta var ju himla kul!

Hejhopp! Himlans trevlig blogg vi har framställt här på kvällskvisten. Men jag skulle vilja påstå att vi har gjort ett bra jobb. Eller vad säger ni där ute i stugorna?

Nu skulle jag vilja berätta om den gången då jag upptäckte Lars Kristerz. Det var en hipp dag trots regnet som föll ner bakom mina grön-oreangea gardiner. Jag tittade ut genom min smått smutsiga fönsterruta, och log. Jag log för första gången på tre timmar! Utanför mitt läckra fönster såg jag... EN LARS KRISTERZ REKLAMANNONS!!! Det var som om solen just hade gått upp för mig. Det var som om jag precis såg dansbandskampen eller så ska det låta (kommer ett i´nlägg om det läckra och hippa programmet senare!). Jag upptäckte mitt älskade dansband! Nu kollar jag på dem varenda gång de syns i tv, och gissa om jag röstade på sångaren i körslaget. Kanske så mycket att de stängde av min telefon på grund av mina obetalda räkningar?

Lars Kristerz inn Myi hartt.

// Eran Berit


Pinka ditt revir!
Postat av: Magnus Magnusson

Hej där Berit!

Kommer du ihåg mig? Mangemagge? Din gamla flamma!

Jag kanske låter lite ohyffsad, i sådanna fall ber jag om ursäkt! Jag vill inte förstöra stämningen på eran nya fina så kallade blogg. Nåväl så ville jag bara påminna om att jag har en nystartad blogg , du kanske skulle ta dig ett besök? Se lengken nedan

2010-06-15 @ 17:46:32
URL: http://magnusmagnusson.blogg.se/
Postat av: Berit - din gamla flamma.

Hej, hippa du!

Det var minsann länge sedan Mange! Minns du sången "MangeMange slå på MangeMange". Åh, skrattar fortfarande gott då jag tänker på låten vi hittade på åt dig, va Mange. Men kanske dags att ses? Vad sägs om Lars Kristerz konsert på finlandsfärjan Sirjjá Lain? ( lite to hippt för mig, men inte för dig) // Många kramar Berit

2010-06-15 @ 17:50:54
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Absolut! Låter som en skinande idé! jag och min fru ska förresten dit nästa helg, du kanske kan få kroka på? Hare gott och jag ska hälsa Ulla-britt!



P.s! Kommer du ihåg citatet som fastnade i våra små tonårshuvuden? "My hamp, maj hamp maj lovli lejdy hamp!" Skrock, skrock!

2010-06-15 @ 18:00:03
Postat av: Magnus Magnusson

2010-06-15 @ 18:00:59
URL: http://magnusmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0