Party silva

Hejsan käraste läsare jag tänkte tipsa er om den hippa sidan http://tipptapp.se själv har jag beställt hem den hippaste "silva" eller som jag kallar den party tomten!
Silvia
Silva i egen hög person!

Pinka ditt revir!
Postat av: lili

En discotomte! Gudars, vad trendigt!

2010-12-22 @ 13:48:46
Postat av: Anonym

Kan man få se en bild på er elr?? ;o

2011-02-03 @ 15:06:57
Postat av: Berit Samuelsson - stolt delägare av www.hippt.blogg.se

Svar till "anonym":



Hej och goddag käre du! Trevligt att du kommenterar våran vackra lilla blogg! Nu svaret, vi har haft en varsin så kallad "ansiktsboken" (relativ ny sida, vet inte om du vet om den än) men vi tyckte att det räckte med att lämna ut våra liv utan att förmedla bilder... Jag hoppas verkligen att du är nöjd med svaret jag lagt ner min dyrbara tid på! Jag önskar dig nu all lycka i livet och en fin kväll! Glöm inte att sova ordentligt nu bara!! TACK ÅTER IGEN!



Din

Berit Samuelsson

2011-02-10 @ 20:33:13
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0