lite kommentarer från mig!

DETTA SKREV JAG PÅ IDOL SIDAN!
jag skulle vilja ge stil tips till idoleerna
1.Minnah:
du skulle kunna ha ett par bruna manchester braxor med ett par limegröna myggjagare med 3 cm klack! En röd fleecvest till detta!
1.Jay:
Du har ju redan haft kilt vilket inte passade så verst. Så till dig har jag tänkt ett par ljuslila utsvängda jeans med en röd polo och manchester väst! Och till detta machar du med ett par rosa moonboots!
Om ni har liknande detta kommer ni att göra succe!
Mer stiltips tankar m.m på http://hippt.blogg.se

lite olika saker jag SKREV TILL BELLA (BLONDINBELLA)

Nej men hejsan Bella jag tänkte bara tipsa om 2011 års Måste det är en Myggjagare för kvinnor med en lien klack. Gärna i pastell! ha det kramis

vet du vad vi är så lika du och jag liksom samma stil och smak till exelmpel ett par utsvängde byxor och en jeans kjol till och en röd tisha så deam snyggt kika in på bloggen för fler stil tipps! -ha det din soulmate!

jo hallå Bella jag tänklte det där du bad om att vi skulle göra reklam om dig på våran framgångsrika blogg jag vet inte riktigt för vi brukar tacka nej till att vi ska göra reklam och ha sponsorer. Men vi får se om vi kan göra ett undantag för dig för du vill ha lika många besökare som vi har! Det är ju ett ganska högt mål du har men vi hör av när vi vet kram!!


Pinka ditt revir!
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, var inte hemma igår så kunde inte svara men nu är jag hemma igen x) Hur är det med dig annars? =) hoppas du får en toppen lördag kväll!

2010-12-04 @ 21:30:05
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: lili

En sådan nätt och sipp stil du verkar ha, verkligen en inspirationskälla!



MVH Lili

2010-12-06 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0