DE HIPPA

Hej , och välkomna till våran nya blogg. Här kommer lite om oss tre hippa femtioplussare:


Berit
Goddagens där ute i stugorna, Berit här! Jo, men om man ska berätta lite om sig själv så kan jag väl säga att jag är en go och glad femtioplussare, som har fötterna på jorden. Men jag beundrar livet - och allt gott som livet tillför. Dansband, goa hurtiga människor, och självklart ordet HIPP.  Framför allt så älskar jag Lars Kristers. Arvingarna och andra goa dansband. Men nu kommer det till det att jag med glädje tar emot lite tips om hur man överlever här på internetet. Cyperspace, har jag även hört någon kallat detta magiska ting för.
Men jag önskar er allt gott, och att ni hittar vad ni söker på våran underbart fantastiska blogg.
Ha det! 
PS. I LOVE HIGGGGGH SHOL MUSIKALL!  Kom ihåg det ROSAFAGELN!
// BERIT AKA FEMTIOPLUSSARE.



Tjeniksen! Hjärtrud här!
Jag är en glad och för det mästa posetiv 50+are
Lita intresant och privat fakta:
Favofärg:Kräkorange
Drömman:Färjan Håkan
Favo program:Antikrundan och allsång på skansen
Hipp film:Hih shool musikal
Dröm djur:
lite privat jag fick en kram av Maken Lars-Åke som bor på den hippa gräddhyllan!!!
Tycker att internet är lite sådrär hippt och fränt !
Kramis















Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0