Tankar som rör sig i Ole-berts hjässa!

Hej alla trogna många läsare!

Denna dag har varit aberrationerad! Vilket i en annan mening kan beskrivas som något olikt än det normala. Jag har redan hunnit ta mig en strutt på stadens alla gator. Och där jag omsrogsfullt går med min skruttna käpp så noterar jag många nyelser och upplevelser! Jag har noterat att ungdomarna och dess kamrater nu för tiden är en gnutta knoddaktiga! Inte ska det väl pågå? Man måste ju admittera folk in till sina djupa själar och inte gå och fundera på vad man har på sig och vad folk tänker i sitt visa huvuden.

Talar jag klarspråk? Trevligt att du medtycker!

 Ha det nu hyggligt bra och glöm inte att höra av dig till Ole-bert snarast!


Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0