Ole-bert som skriver-Televisionen

God kväll!

Själv sitter och tittar in på det här nya saken- televisionen. Jag må säga att det fascinerar mig innerligt. Fast lite väl hektiskt är det nog, inte förstår jag hur dess handling ska kunna förklaras på så snabb tid. Jag tror programmet hette Familj Buy. Sen innan var det Pimpsons, det kommer jag ihåg. Jag börjar precis fokusera stort och innerligt på den första raderna i rutan men då är dem redan utbytta mot några lika underliga. Ord som "Tjockis, död och baby" upprepas ofta i Familj Buy, undra vad det betyder? Jag kanske måste utvidga mitt ordförråd. Och i Pimpsons  så är det samma trånga problem med raderna, hektiskta och lite knasiga må jag säga!

Allas våran Ole-bert


Pinka ditt revir!
Postat av: Felicia

Alltså jag har kommit till en mkt rolig och störd blogg, men det är gött!!! XD

HAHAHAHAHA

PUSS

2010-06-16 @ 23:45:40
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0