Ole-bert som skriver- Loli

God dag!
Jag sitter här nu med mitt halva hjärta, Bertha. Men det existerar ännu en skönhet som jag itne skulle kunna leva utan. Lolli! Min absoluta favorit-advokat. Han har följt mina fotspår i hela i decennium redan! Han ör ett riktigt underverk!
Ni vill självfallet sätta er in i min situation med Loli, jo så detta är det han oftaft gör åt mig:

-Tvättar mina fönster tillsamans med Bertha.

-Lär mig fotografi och film( vad är film? )

-Håller mig djupt uppdaterad i läckra siter som "Akademiets Urord från antika världar"

-Torkar mig efter toa-besök (han och bertha tar varannan gång)

-Plockar upp min käpp när jag tappar den.


Stor tack till min ansvarsfulla lilla stolle Loli!

Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0