Berit som svarar - på beundrare.

Lars Ericcson. om Berit som skriver - 20 inlägget!:
Hej, www.hippt.blogg.se! Jag som stolt 50+are är enormt rörd av eran fantastiska blogg. Den berör mig djupt in i själen och ställer mig inför frågor som är enormt viktiga för oss 50+are. Jag vill tacka er för erat tålamod och eran nogrannhet då ni skriver era inlägg med den sån elegans och underhumor som kan få vem som helts på fall. Ni är ett underbart team som många ser upp till, inklusive jag själv. Ni har något stort på gång, det vill jag lova! Kom ihåg att ge er själva en klapp på axeln och tänka en tanke på hur fantastiska ni igentligen är! Glöm inte bort er själva i framgången. Inte för att jag tror det men iallafall så ger jag er detta tips - andas ibland och försök inse hur bra ni faktiskt är. Jag skulle se ett möte med er i högsta person skulle vara en utmärkt idé, för oss alla tror jag. För min egen skull såklart. Men också för eran, eftersom ni säkert kan bli inspererade av mig också. Men glöm inte bort mig i röran av beundrare och fan som snart kommer komma! Autografer motages med stor entusiasm!

Varma hälsningar
Lars Ericcson

Hej käre Lars Ericcson. Du anar inte hur hippt tacksamma vi är som får höra denna magnifika sanning. Att vi blir överösta med vackra ord gör ju endast saken bättre. Jag känner mig hedrad över dina lovord över oss, och undrar förstårs här vid min lilla dator, vem är denna fantastiska människa? Jag skulle bli tacksam för svar, alltså om du kunde skriva en liten text om dig själv, lite kort bara så där. Ta det på kanske 5 A4 sidor. Sedan om vi tycker att du har rätt kvalitéer så kan vi nog ialla fall överväga att låta dig skriva här med oss. Du inspererade mig så himlans då du skrev din lilla kommentar att jag ställde mig upp och skrek ut HONOM SKA VI HA! Men bli inte för uppspelt nu, för vi måste veta om du är rätt för oss i detta hippa och läckra lilla gäng! Men om vi finner dig intressant så kan vi ju absoluta överväga, ja tänka ut om du skulle platsa här på casa de hippa. Titta jag blandar in lite hippt språk här också. Är vi inte fantastiskt hippa på denna underbara blogg. VI skulle nog få leta länge för att hitta en bättre blogg än denna magnifika och den mest hippa bloggen i världen. För det är just den vi är. Den hippaste bloggen i världen.

// Berit den hippe

Pinka ditt revir!
Postat av: Erikosovisch Erickobiop

Vilken hipp fråga - och vilket hippt SVAR!!!



NI INSPERERAR MIG!!!



Kolla på länken!!



http://bloggportalen.aftonbladet.se/blogportalimages/blogimages/originals/6378.png



// Erikosovisch Erickobiop

2010-06-19 @ 10:48:30
URL: http://Jag har ingen!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0