Berit som skriver - Vickan och Daniel



Jag skulle bara vilja passa på att gratulera Victoria Bernadotte och Daniel Westling till deras lycka och framgång. Vi i ockelbo (jag kommer därifrån,ja) vill verkligen säga hur hippt stolta vi är äver lille hockeyspelande Danne som vunnit kronprinsessans hjärta och hjärna. Men kanske att vi skulle kunna gratulera Vickan ( jag känner henne såpass väl så att jag kan kalla henne det), för att hon faktiskt har "haffat" (lite modernt sådär,ja) en superduper kille! Jag minns första gången jag såg denna lilla Hjärtekrossare. Han krossade min hippe vän Ole-Berts hjärta! Jag är så "förbannad" (hippt) på denna unge man som krossat min gode vän Ole-BErts hjärta! SÅ stolt är jag verkligen inte över denna hjärtekrossare! Mosa honom, Vickan!

Ursäkta mig , men detta kände jag att det behövde sägas! Jag ska lugna ner mig lite nu med tidningen Svensk Dam, visst är jag läcker och hipp som kan läsa en sådan hipp tiding?!

// Eran alldeles egna Bääärit

Pinka ditt revir!
Postat av: Erikosovisch Erickobiop

JA gud vilken hjärtekrossare!!



//Erikosovisch Erickobiop

2010-06-19 @ 10:46:26
URL: http://Jag har ingen!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0