Berit som skriver - Trevligt!

 Detta är en fisk.

Hejsan kära ni!
Oj, så mycket klockan vart, men jag har ju så fruktansvärt kul här på kvällskvisten. Trots att sängen skulle ha prioriterats före denna dator så fortsätter jag att flura runt på detta internettet. Lurigt! Men snart måste väl även lilla busiga jag som är uppe efter godnatttid också gå och lägga mig. Men än så länge måste jag njuta lite av min härliga busighet. Åh, så lurigfaxig jag känner mig! Men annars så är det ju toppen! Jag känner mig redan hemma på våran otroligt fina och vackra blogg, eller gör inte ni det? Det var en fråga, den lilla busungen i mig skikar fram. Så trevligt! Men säg mig, berätta, illustrera eller skrik. VAD TYCKER NI OM VÅRAN BLOGG? Tycker ni som vi att den är magnifik, fantastisk, wunderbar, eller helt otrolig? Inte? Nejmen skriv då avd ni tycker, för himlens skull!

Nu tycker jag att ni alla ska ha en underbar tisdagskväll och bara njuta av era kuddar!´Ha det gött!

PS. FIRA MED OSS. VÅRAT 15 UNDERBARA INLÄGG! SÄG GRATTIS!

//Berit eran 50+are.


Pinka ditt revir!
Postat av: Nils Olofsonss.

Fin fisk!



GRATTIS till den femtonde inlägget!!!!!!!!!



Nils O.

2010-06-15 @ 21:29:37
URL: http://blondinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0