Berit som skriver - min motorbike.


Ser ni denna godbit? Om ni inte gör det så är denna goding min hippa motorbike, i jusst luwee itt. Det är en Fopås 198r årgång 97. Den är så hipp att jag smäller av! Oj, goding gånger tusen.

Just nu sitter jag och lyssnar lite på en aning SÅ SKA DET LÅTA, ni som missat detta. Jag är ett stort fan av detta program.  Men man ska inte underskatta Alsång på Skansen bara för det.

Men en annan sak - Jag vill bli sams med barnbarnet Kissiemiss. Hon tyckte att vi hängde ut henne i våran tidigare fina blogg. Men det ska nog orda sig så ska du se. Alexandra Nilsson, puss på dig! Glöm inte bort mormor bland all silikkonn (carne).


// Eran stolta Berit

Pinka ditt revir!
Postat av: Lowe

Töff bil verkeligen! Jätte töff!

Vilken är modellen? DEt här är allt jag kan skriva nu kommer det: apa

2010-06-15 @ 19:05:20
Postat av: Berit!

Käre Lowe! Tack, du är mega töff du me! Modellen står ovan, i inlägget! APA!



//Berit den store

2010-06-15 @ 20:25:59
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Hjärtrud

Ja lilla, lilla Alexandra hon har det ju töfft snällt att du skriver om henne så att hon får lite läsare hon med jag tippsar hennes blogg kissis.se hjälp stackarn att få lite läsare

2010-06-15 @ 21:10:51
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Nils Olofsonss.

Håller med!!!!



Nils O.

2010-06-15 @ 21:33:48
URL: http://blondinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0