Berit som skriver - kärlek till dansband.


Hejhopp
, kära och trogna läsare. Det glädjer mig verkligen hur ni troget och helt omedvetet följer våran absoluta fantastiska blogg. Hjärtrud, Olle-Bert och jag vill bara berätta hur fantastisk tacksamma vi är som får ha er som läsare.
Jag skulle vilja påstå att jag är en fantastisk person, men jag har en negativ sak - jag har inte sett Lars Kristerz varenda konsert!!! Herre min gud, det är så fruktansvärt att jag som troget fan till mitt favorit hippa band, Lasses band, inte har varit på deras varenda konsert! Det är ta mig tusan det värsta som kunnat hända i denna grymma värld.
Året var 1994 den 17 maj, solen sken och det var så vackert, och jag hade beställt lite hippa biljetter till mitt kära band , Lars kristerz ( ni som inte vet: det är mitt favoritband!). Men sedan till min förskräckelse så inser jag på morgonkvisten att jag gått och fått på mig en förfärlig snuva. Host och snyt och nys var det enda som kom ur mig. Ja, faktiskt till min guds hemska besked fick jag veta att jag inte kunde gå på de fantastiskas fantastiska dansband - Lars Kristerz. Men jag känner mig fortfarande nere och sorgsen när mina tankar flyger tillbaka till det hemska ögonblicket jag inte kunde gå på Lars Kristerz vårkonsert - fullproppad med en massa nya hippa låtar. En massa kärlek till er!

Men nu är det väl dags för mig att säga adjö. Så ni får ha det TOPPEN!!! // Eran Berit.

Pinka ditt revir!
Postat av: Sonja!

Trevligt! Fin blogg ni har! Läser gärna mera av era berättelser och funderingar! Kep goinngg! // Sonja Karlstedt

2010-06-15 @ 17:56:51
Postat av: Berit

Hej kära Sónja! Gud så trevligt, självklart blir vi smickrade av dina lovord till oss. Vi försöker göra le blog ännu bättre endast för din skull!



// Berit

2010-06-15 @ 17:58:04
URL: http://hippt.blogg.se/
Postat av: Sonja!

Kul! NI är så bra!

2010-06-15 @ 17:58:31
Postat av: Hjärtrud

SVAR:

Tack!

Vi blir så glada av att få höra det!

Generad blir jag och allderles var i kroppen!

M.W.H Hjärtrud

2010-06-15 @ 18:11:11
URL: http://hippt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0