Berit som skriver - datorer är alltid datorer.



Ja, som ni kanske förstår så är det Berit den hippe (som jag numera vill kalla mig). Jag skulle vilja påstå att jag har blivit en hejare på detta med datorer och andra elektroniska ting! Ole-Bert och Hjärtrud håller med, deras kommentarer löd "Jo, vi vet ju allt att Berit är den tekniska av oss, hon är ju så hippt duktig på allt som innefattar elektronik". Tror ni att jag blev mäkta stolt eller vad? Jag håller med dem till 111,11% För jag är ju trots allt en riktig haj på det mesta. Här nedan kommer en lista över ALLT jag kan, och det är ju inte lite det.

Lista över allt jag kan inom elektronik:

- Starta datoren med ett enkelt knapptryck. ( ja, jag vet. Det är inte många som kan det).

- Lyckas trycka in mig på internettet. ( Megastolt över detta)

- Trycka på grön lur på den lilla svarta luren som pratar. ( detta är något helt fantastiskt).

Men en viktig sak är att ni inte blir besvikna när ni inser att ni inte själva kan göra dessa hippa saker. För tänk på att jag är ändå hippare än er. En annan viktig sak i livet är att ni inte ska låta beröm stiga er åt huvudet. Det är ett bra motto att ha i livet.

Mitt motto: 

Lev livet som en hipp fisk. Var läcker och Hipp! 

NU vart ni förvånade va? JO minsann, jag är en hipp fisk!


Claes, min gamle vän!

// Berit den hippe!

Pinka ditt revir!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0